MALLARIN ALQI-SATQISI MÜQAVİLƏSİ

  1. ÜMUMİ MÜDDƏALAR
  2. TƏRİFLƏR

Elektron Vasitələr”

Kompüter, [ağıllı mobil telefon, ağıllı televiziya, kiosk və ya bunlarla məhdudlaşdırılmamaqla], “onlayn” ödənişin aparılması məqsədi ilə istifadə edilə bilən hər hansı texnoloji vasitələr deməkdir;

Hakimiyyət Orqanı

Azərbaycan Respublikasının dövlət hakimiyyəti və inzibati orqanları, ədliyyə və məhkəmə orqanları və təşkilatları, həmçinin onların inzibati-ərazi və ya yerli bölmələri deməkdir;

Mal(lar)

Şirkət ilə Alıcı arasında Alqı - satqı Müqaviləsi üzrə təqdim edilən Mallar deməkdir;

“Çatdırılma xidməti”

Şirkət ilə müqavilə əsasında Alıcılara Sifarişlərin çatdırılması üzrə xidmətlər göstərən üçüncü şəxs deməkdir;

Şirkətin saytı

[www._____.az] ünvanı üzrə İnternet qlobal kompüter şəbəkəsində yerləşən Şirkətin rəsmi saytı deməkdir;

Alıcı

Alqı - satqı Müqaviləsinə əsasən Malları satın alan şəxs deməkdir;

Alış Məbləği

Alqı - satqı Müqaviləsinə əsasən müəyyən edilmiş, Şirkətə Mallar müqabilində ödənilən haqq deməkdir;

Satış Portalı

Şirkətin saytı [və ya proqram təminatı] vasitəsilə Elektron Vasitələrdən istifadə etməklə Alqı - satqı Müqaviləsinə əsasən Alqı - satqı paketinə nəzarəti və Alqı - satqı ilə bağlı müəyyən əməliyyatların həyata keçirilə biləcəyi internet məkanı (www._______) deməkdir.

“Sifariş”

 

Şirkətin saytında seçilmiş Malların siyahısının göstərilən ünvana çatdırılması üçün Alıcının lazımi qaydada rəsmiləşdirilmiş sorğusu deməkdir.

“Verifikasiya”

Müəyyən mobil telefon nömrəsinin mövcudluğunu və konkret fiziki şəxsə mənsub olduğunu müəyyənləşdirməyə imkan verən prosedur deməkdir. Həmin prosedur nəticəsində Alıcıya verifikasiya olunan telefon nömrəsinə təhkim edilmiş müəyyən identifikasiya nömrəsi və şəxsi kabinet (bundan sonra – “Hesab”) verilir.

 

  1. ALICININ VERİFİKASİYASI
  2. KOMMERSİYA BİLDİRİŞLƏRİ

 

  1. ALIŞ MƏBLƏĞİ
  2. MALIN DƏYƏRİNİN ÖDƏNİLMƏSİ
  3. TƏHÜLKƏSİZLİK QAYDALARI
  4. ŞİRKƏTİN HÜQUQLARI
  1. Müqavilənin müddəaları Alıcı tərəfindən pozulduqda, sözügedən pozuntular və onun fəsadları Alıcı tərəfindən aradan qaldırılanadək;
  2. Satış Portalında texniki nasazlıqlar yarandıqda, onlar və fəsadları aradan qaldırılmasınadək;
  3. Satış Portalında Şirkətin istifadə etdiyi avadanlığı və (yaxud) proqram təminatını dəyişdirmək, texniki xidmət üçün və s. zamanı – onun dəyişdirilməsi, xidmət və s. üçün tələb olunan müddətdə;
  4. Satış Portalının məxfiliyi pozulduğu halda, müvafiq pozuntu və onun fəsadları aradan qaldırılanadək;
  5. Satış Portalına Alıcı və ya Alıcının səlahiyyətli nümayəndəsi olmayan şəxs tərəfindən daxil olunmasına və (yaxud) istifadə edilməsinə şübhə yarandığı təqdirdə, bu hallara Şirkəti qane edən dərəcədə aydınlıq gətirilənədək;

bu şərtlə ki, Şirkət bu hallarda, yarana bilən hər hansı itki və ziyana görə Alıcı qarşısında hər hansı məsuliyyət daşımır.

  1. Tərəflərİn məsulİyyətİ
  1. SİFARİŞİN RƏSMİLƏŞDİRİLMƏSİ VƏ YERİNƏ YETİRİLMƏ MÜDDƏTLƏRİ
  2. SİFARİŞİN LƏĞV EDİLMƏSİ VƏ YA MALLARIN QAYTARILMASI
  3. ÇATDIRILMA

 

  1. ƏQLİ MÜLKİYYƏT
  2. MƏXFİLİK

 

 

 

  1. kağız informasiya daşıyıcısının müvafiq doğrama maşınları vasitəsilə məhv edilməsi;
  2. kağız informasiya daşıyıcısının yandırılması;
  3. kağız informasiya daşıyıcısının kimyəvi məhlullar vasitəsilə məhv edilməsi;
  4. elektron informasiya daşıyıcısının mexaniki təsir üsulu ilə məhv edilərək bərpası mümkün olmayan vəziyyətə salınması;
  5. elektron informasiya daşıyıcısının bərpası mümkün olmayan qaydada formatlanması;
  6. xüsusi proqram təminatı vasitəsilə elektron informasiya daşıyıcısında olan məlumatların bərpası mümkün olmayan qaydada silinməsi;
  7. Şirkətin münasib və uyğun hesab etdiyi hər hansı digər üsulla.

 

  1. ZƏMANƏT VERMƏKDƏN İMTİNA ETMƏ VƏ MƏSULİYYƏTİN MƏHDUDLAŞDIRILMASI 
  2. MÜQAVİLƏNİN MÜDDƏTİ VƏ ONA XİTAM VERMƏ
  3. Fors-major
  4. MÜQAVİLƏNİN TAMLIĞI
  5. TƏTBİQ EDİLƏN HÜQUQ VƏ MÜBAHİSƏLƏRİN HƏLLİ
  6. MÜQAVİLƏYƏ DƏYİŞİKLİKLƏRİN EDİLMƏSİ
  7. QAYDALARIN DİLİ
  8. ƏLAQƏ MƏLUMATLARI